Mooie Boules

De mooiste jeu de boules speeltuin-foodbar met locaties verspreid door het hele land, had een uitdaging: “Hoe kunnen we onze cultuur verduidelijken vanuit ons werkmerk?” Samen met hun team identificeerden we hiervoor de interessantste kansen, die we volgens vertaalden naar concrete tools waarmee ze hun cultuur het komende jaar doorlopend kunnen versterken.

“Met de methode van Werck kun je People en Culture op een eenvoudige, leuke en interactieve manier aanpakken met je hele organisatie. Super waardevol!”

Jesse van der Meulen,
Co-Founder Mooie Boules

Jobdex

Voor dit opkomende platform waarop jonge flexwerkers de leukste klussen op de leukste plekken vinden, begonnen we met een uniek medewerkersonderzoek. Met de resultaten hiervan brachten we het werkmerk van Jobdex tot leven: we transformeerden o.a. hun kernwaarden, missie en verhaal. Als kers op de taart ontwikkelden we een pay-off waarmee ze hun volgende groeifase in kunnen.

“De met Werck ontwikkelde oplossing sluit naadloos aan op waar wij als organisatie voor staan. Dit gaat zeker een verschil maken in de wijze waarop onze collega’s zich in de breedte en diepte kunnen ontwikkelen. Zeer geslaagd!”

Martin Riesmeijer,
Chief of Staff NoPalm Ingredients

NoPalm Ingredients

Deze prijswinnende impact start-up met een prachtig circulair product kwam bij ons terecht met de vraag: “Hoe creëren we krachtige ontwikkelkansen voor onze teams, passend bij onze missie en waarden?” In een bijzonder co-creatief traject ontstonden er vier routes die hun medewerkers helpen zich te blijven ontwikkelen.

Wij laten merken werken

Benieuwd hoe we dit voor jullie kunnen realiseren?